Nova gerència del Sindicat de Tarrés

A primers de Febrer, la meva dona, la Montse i jo mateix, el Pere, vàrem decidir gestionar el complex  del Sindicat de Tarrés sota la nostra marca Mon’s Tarrés.

Després d'una vida dedicada a l'hostaleria, vam emprendre aquest nou repte amb tota la il·lusió possible.

La nostra idea és de tenir un servei de restaurant que constarà d’un servei de menú diari, un menú de cap de setmana, una petita carta i algun suggeriment de temporada, tot això dins d’un tipus de cuina casolana i de proximitat,  tot marinat amb una carta de vins, de qualitat.

També disposarem d’una petita botiga de productes de km.0 i alguns aliments de primera necessitat pel poble de Tarrés i voltants.

El complex també disposa de quatre apartaments completament equipats amb tot l’utillatge de cuina necessari. Els apartaments tenen una capacitat per a 2 persones, 3 persones i dos per 6 persones. El complex disposa de pàrquing gratuït i servei de wifi. Acceptem mascotes als apartaments.