Mesures de protecció contra el Covid-19

Benvolguts clients,
Us informem que el Sindicat de Tarrés ha implantat totes les mesures d’higiene i prevenció necessàries per tal de protegir-vos i evitar la propagació del Covid-19 a les nostres instal·lacions.

Per a la vostra seguretat i benestar, a més de seguir les pautes sanitàries recomanades, trobareu dispensadors de desinfectant a cadascuna de les zones comunes, tant a l’accés als apartaments, com a la botiga, al bar i al restaurant.

Així mateix, hem proveït cada apartament amb dispensadors per a l’ús dels productes d’higiene personal. I tindrem a la vostra disposició uns paquets higiènics que comprenen un parell de guants, una mascareta i un flascó de gel hidroalcohòlic, que els oferirem a preu de cost.

Al Sindicat de Tarrés estem preparats per a la reobertura, que esperem que sigui ben aviat.

Recordeu que aturar el coronavirus és responsabilitat de tots:

➢ Respecteu les distàncies de seguretat.

➢ Renteu-vos les mans freqüentment.

➢ Tapeu-vos la boca i el nas en tossir o esternudar.

➢ Eviteu compartir menjar i estris.

➢ Eviteu tocar-vos la boca, el nas i els ulls sense haver-vos rentat les mans.

Gràcies i fins ben aviat!